۱۳ آبان ماه در شبکه قزوین 

صدا و سیمای مرکز قزوین بصورت برجسته‌ای به یوم الله۱۳ آبان خواهند پرداخت.

سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه تلویزیونی «۱۳ آبان» ساعت ۹ صبح روز شنبه تا حوالی اذان ظهر با بخش‌های مختلفی همچون: دعوت از دانش آموزان نخبه استان در برنامه، اجرای گروه سرود، برقراری ارتباط زنده با راهپیمایی یوم لله ۱۳ آبان و انعکاس این راهپیمایی و قرائت قطعنامه میهمان مخاطبان است. سیمای مرکز قزوین همچنین تا روز شنبه برنامه‌های روزانه و شبانه خود را با این رویکرد روی آنتن می‌برد.

علی رحیمی افزود: رادیو قزوین با ویژه برنامه رادیویی «یک روز، سه روایت» ساعت ۱۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه با بخش‌های متنوعی همچون: پخش زنده راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، ارتباط زنده با گزارشگر از محل راهپیمایی، حضور کارشناس سیاسی در برنامه، دعوت از نخبگان دانش آموز و پخش بسته‌های صوتی با موضوعاتی همچون کاپیتولاسیون و ...، و بخش گزارشی با موضوع روایت دانشجویان روی آنتن رادیو قزوین می‌رود. 

رحیمی اظهار داشت: همچنین از روز هشتم آبان رویکرد برنامه‌های روزانه و شبانه صدا و سیمای قزوین نیز معطوف به یوم الله ۱۳ آبان ماه است. با توجه به مناسبت‌های روز بسیج دانش آموزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و نقش یوم الله ۱۳ آبان ماه در رویداد‌های انقلاب، برنامه‌های این روز بصورت متفاوتی در شبکه قزوین منعکس می‌شود.

وی اظهارافزود: معاونت خبر مرکز قزوین هم با برنامه‌هایی همچون: انعکاس راهپیمایی ۱۳ آبان در بخش‌های مختلف خبری، تولید بسته‌های گزارشی و مصاحبه با دانش آموزان و شرکت کنندگان در راهپیمایی و همچنین انعکاس مراسم ها‌ی مربوط به این مناسبت همراه مخاطبان است.

معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم برای این روز برنامه‌هایی همچون: طراحی و پیاده سازی پویش مردمی " مرگ بر استکبار " به مناسب ۱۳ آبان به صورت هماهنگ با حوزه‌های پیام مرکز و فعالان فضای مجازی استانی و کشوری با محوریت دریافت دکلمه‌ها و دلنوشته‌های مخاطبان و شهروندان استانی و انتشار در بستر‌های مجازی با نام خودشان و پخش از قاب شبکه قزوین و انعکاس مراسمات استانی و شهرستانی و ... از برگزاری روز مبارزه با استکبار ستیزی با تولید کلیپ‌ها فتوکلیپ و مستند‌های گزارشی را در دستور کار خود دارد.

برچسب ها: شبکه قزوین ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.